feed back

jag har kommit på att jag e klok! nej men jag har faktiskt kommit fram till hur kul jag tycker det är att lära om saker som man inte visste som man sedan kan komma hem och berätta och få känna sig lite smart! Vem vet tex att wasabi nöt innehåller en tillsats som är farlig för barns hälso risk och folk med ledsjukdomar?! Ah det visste ni inte ;) Eller att jag är så sugen på att lära mig saker att jag ska ägna min helg till att baka en utmanande grej som punsch rullar? Jag e fasen duktig! ska även göra en potatis och purjolök soppa någon gång hemma! Åh jag e glad att jag fått bra förståelse redan för saker. Idag fick jag även prata med min köks chef som haft oss hela vecka. han skulle prata med oss och berätta tankar och saker. såhär löd hans förklaring om mig: Du är en glad och possitiv tjej! Du förstår och man märker att du läst på innan du kommer hit för du vet mycket och frågar mycket. Fortsätter du såhär kommer det att gå mera än bra för dig i framtiden de e jag säker på!

Blir man inte lite glad och får en ego kick av sådana ord? :D
Jag har ialf levt på dom hela dagen! :)
längtar tills jul för att få baka allt julgotta! inte för att äta. mera för att få baka och att andra ska uppskatta det jag gör. Fan va sjukt. Jag gillar skolan!

Ey inga-britt. Varför gjorde du slut med honom?!

Jag gillar min Bella och saknar henne under helger! hoppas du har det bra i våååååås :)

Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

punch rullar, måste ju va skit svårt att göra ? :O men kul ändå :) hoppas det går bra <<3

2009-10-10 @ 17:46:41
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0