:)

eftersom att jag är en så himla possitiv brutta blir det inga negativa dissar utan jag tipsar enbart :) Och det är utifrån mina tankar och funderingar:)




1.
dethär är en självklar punkt för mig nu på hösten! Stickade tröjor! Asså vad vore hösten utan dom?
Ehh ah ;) osv.


2. Endlösa halsdukar! i love it! asså det ser så mysigt ut för dom blir så stora. och det är supeeer skönt!!


3.  Lila, lila och återigen Lila! Asså kom igen. vad skulle hösten vara utan lila? Jag har köpt lila converse, lila linnen, lila kofta, lila chinos fasiken till och med! Älska lila! ni har redan sett mina converse och koftan och lite skit så här behövs inga bilder. Men det är verkligen en grej jag tipsar om alltså!

Sedan en liten bonus såhär på slutet. Jag verkligen tipsar om mina leggins!

Typ silkes med en guldig dragkedja på sidorna! Inte speciellt sköna på mig pga av att jag ärvt min mammas fat ass! men jag tror att någon annan skulle kunna ha dom galant! Dom är ju as snygga men på mig känns de som jag skitit på mig när jag har dom. 199kr på åhlens. Ett kap! införskaffa er! duger till vardagen och fest :)

Nu ska mallan sova! hörs babes och babys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0