homee

Hemma igen nu efter en liten trip till Väddö. Helgen hade inte kunnat vart bättre. fredagen åkte jag direkt till jesper i hallstavik och kollade idol sen gick vi till adolf. Ni ska allt få er en bild på den sköningen! han hade typ fest men hans 90+ gamla hyresvärd kom ner och sa till så de va nog om det. Sedan på lördag åkte jag hem till mammsen och duschade och sen kom jenny och lisa en sväng. Men dom hade annat för sig. Men sen kom Ivar och hämta mig för lilla pojken har fått körkort :) Så pkte vi till marcus där pontus, agge och jag och ivar skulle spendera lite av kvällen framför en film. Efter filmen drog vi in till norrtälje och köpte glass på donkooovisch! På vägen in tog vi upp Tobajs och efter donkovisch sovde jag hos tobajs eftersom att hemma har ja ingen säng än så länge ;) när vi vaknade så åkte vi till Älmsta och jag duscha sen träffa jag Lisa och vi gick och kollade på tobajs bandy. Träffade trevligt folk men resan dit och hem är pest och pina.
Här är adolf!


Visst har pojken fina tatueringar? då har ni inte sett hans i svanken. " denna tatuering kostade mig 500 kr"
Hahaha lustigkurre dendär Adolf!

Sen har vi ju Pontus med

I mina pants!
Hörrni tjejer, Ring han och fråga om en dejt vettja 070 511 49 66

Nu ska ja sortera lite tvätt som ska tvättas imorrn. HÖRS! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

görsnygga leggings. vart hittade du dom:D

2009-11-24 @ 14:11:44
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0