history

Historia nu och har haft det ett bra jävla tag. Ett bra jävla för länge tag tycker jag..
Jag gjorde ialf klart uppgiften först av alla! livet är en tävling guys.
Seg dag faktiskt. Men nu e den nästan slut. Bara gympa kvar. På gympan ska vi gå och danska street dance (??????????) Hur fan ska de gå till? jag är fasen dotter till Gunnar Eriksson och i min släkt finns de då ingen taktkänsla. Hur som haver. Ska jag skylla på min stackars vaccinerade arm eller e det bara att bitas ihop och dansa lite lite kanske ;)
Efter skolan ska jag gå och kolla lite på staden dårå tyyyp. Sen hem och städa. Slutar ju trots allt halv två idag så de e ju luuuuuuuugnt grabbar! Men om någon är villig att utge en massage så går det bra för min nacke e typ halvdöd. Idol ikväll och när det är idol kan livet inte bli bättre :)
Mongoloid

Love Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0