Helvetes dag, faktiskt

Imorse kortslöt min plattång än än gång ett hus! Som det hände i gran canaria. toppen. Mådde dåligt hela morgonen över det och fick tillslut lägga lite av besparingar på en plattång. Men min otroligt gulliga mamma (att hon ens står ut med mig) betalade det mesta.

Hoppas denhär håller annars skjuter jag ga.ma produktionen i luften. Hur som helst. Efter min plattång olycka så knatade jag iväg till skolan. Dagen börjar med att vi ska stå och filéa upp fick från grunden. Och ja, vi fick skära i fiskens anal och rensa. Ialf på en fisk. Laxen va i lite bättre skick dock. Gösen hade ätit fisk och då va de ngt bright head i klassen som trodde att fisken var gravid. Ehm ah, som att inte alla vet att fisken inte är ett dägg djur. Alla vet ju att fisken inte föder levande ungar. Fisken lägger ÄGG!

Sen måste jag berätta om våran skolkamrat Eric. Han är en liten pojke med mycke dumma saker för sig. Otroligt elak men kan ibland lägga en och annan skojjig kommentar som man inte kan låta bli att skratta åt. Han la över en disk svamp på bellas bänk och bella ba men vafan e dethär då eric? - Det är en svamp, sånt som du har mellan benen!

Och där dog vi, speciellt jag eftersom att Eric den lilla pojken kasta ett hårt äpple i mitt huvud. Efter skolan som sagt gick jag och min andra halva (Bella) på stan och handlade alladin byxor, Skjorta, fula skor och jag hittade även detta


Någon som vet om detta värme spray är bra eller har jag kastat pengar i sjön?

Kan även glädja er med en dagens outfit bild. Minns inte vad jag tänkte när jag gick upp imorse och kasta på mig kläder. Jag var allderles för trött för att matcha och fixa. men de duger väl. Säg inget annat, våga säga emot liksom.


Efter stan så gick jag hem, kasta i mig mat och sedan skulle jag starta datan men hann somna innan! Så pappsen fick väcka mig innan jag skulle dra och kolla fotboll. Jag ger det en chans, Nästa onsdag klockan halv 8.
Verkade som ett trevland gäng och tror att det kan bli lite skojohoj!
Nu måste jag kasta mig in i en dusch sen sovvvvvaaaa! :)

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0