1a advent

har idag firat första advent. eller firatkan man inte säga me har haft en toppen dag ialf! var på stan där de var marknad med massa tomtar och skit. åkte även häst och vagn med Moa ;)
Gick runt och visade tomten (pappa) vad jag önskar mig i julklapp så får man se sen på julafton ;) Mina choklad och kanel kakor håller på att bakas av i ugnen och hoppas på toppen resultat!
Lite bilder från idag då

Min väldigt manliga pappa dansar i en ring

han och mois igen ;)

Jag och moa åker häst och vagn :)

samma igen ;)

Moa och mio åkte i en grej en sådan där man proppar pengar i så åker den. Ni vet?

haha toker upp i dan :D

Sedan satte mitt kakbak igång. Jag e fan cool

Resultat av mina choklad-kanel kakor :) Dom smakar typ lite brownie. As gottigotti!
Nu har ja annat för mig.

Love Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0