What a day!

Idag fick jag för det första SOVMORGON :O hallå första gången på hela året(?!) Sen åkte jag och min underbara klass till sthlm och kollade på något om förintelsen. Ganska hemskt faktiskt. Men sen åkte vi hem ialf, jag somnade på bussen som vanligt. lite typiskt mig.. Sen när jag stod och väntade på singö (lantis) bussen så stötte jag på en mycket gammal men god vän. Tro det eller ej men det var Lisa :) mycket trevlans med ett snack med dig, inte träffats på... Halvår ? :S
Men men, Nu sitter jag hemma. Irriterad på allt och alla. Har nyss vart uppe på ICA och hämtat ut ett par skor och ett par örhängen :) myyys! Har även räknat ut att ja kanske höjt mig med 25 poäng (Y) Alltså 250 poäng. Maybe baby. inget är dock säkert än! bara att fortsätta plugga helt enkelt.

Jag har ont i huvudet och är väldans trött och förstår mig inte på detta med blogg så ja slänger in något inlägg sisådär imorgon igen :) Pusspåer! Emma och Jag på bild. Gammal dock, men fager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0