Roliga saker kanske

ÅH lyssna på dehär! När jag va på öppethus i nyköping så såg jag min DRÖM kille. sjukt snygg! de bästa var att han gick i tvåan OCH jag har hittat grabben på Bilddagboken! sjukt jävla snygg.

Nu tänkte jag berätta 10 saker om mig ;)
Jag....
ÄLSKAR att upptäcka nya saker i livet
Jag är jätte mörkrädd när jag är ensam
Jag äger en tandställning i hela munnen hah
Jag har spelat fotboll i 8 år, men nu har ja slutat
Jag har aldrig haft en "hel" familj
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande..
Jag har ett HEMSKT morgon humör
Jag är fruktansvärt rädd för sprutor
Jag skäms över mitt gamla beteende
Jag ska börja om mitt liv på nytt  med mina småsyskon som betyder mest och min pappa som jag saknar varje sekund och pappas underbara fru :)



Jennie, Malin, Hannah, Julia<3 (Jenny BÄSTA vännn tar kortet )
Flickor, ni vet vell hur mycket ni betyder för mig ?

Kommentarer
Postat av: Looovisa!

HAHA!

MEN DU JAG HAR GLÖMT BORT VAD HA HETTE. :o

Du får fan säga namnet igen så får jag kolla in killen som blir din framtida man, har du börjat planera bröloppet än? ;) <3

2009-05-16 @ 14:32:05
Postat av: MalinWahlgren

Lovisa, vi tar de in real ;) de är inte gjort för allmänheten fan :) <33

2009-05-16 @ 22:23:03
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0