Onsdag REGN(?)

Fyfan va äckligt de är med regn! men Viktor försökte ialf vara possetiv idag och säga att "Regn e faktiskt de renaste vatten vi får här" . Haha han e gullii han;)
Nu sitter ja i min säng med emma och tittar ut på de hemska vädret. ska vell försökta ta mig i kragen och vandra upp och köpa ngt gott :) men men.
idag försovde jag mig så ja hann inte ta ngn dagens outfit, men här kommer lite andra bilder! Be happy!


Lite bilder från cabaree övning, sen en gammal bild på mig och emma när vi hade solat ;) no make up and broooownie. då alltså

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

topshop ;)

2009-05-29 @ 08:45:10
URL: http://lisaforsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fan va du är bruuuuuun malin :o

2009-05-30 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0