Hejohå Torsdag!

Jaha, idag hade vi nationella lab i NO skiten. Jag  nöjd! :)
va även och solade idag för att bättra på bännan tills i sommar. Man vill ju inte lägga sig och steka på allmänn plats som en jävla vitlök eller vad säger ni? :)
Övrigt idag har jag vart med min Lisenfisen, Helt wonderful. Kul att ja tvingar med den enda typ negern på hela väddö att sola med ;) men jag älskar dig Lisa. Livet med dig är underbart!
Juste, måste slänga iväg en hälsnng till min underbara vän Lovisa för ja lovade faktiskt att nämna henne på denhär bloggen ;)
För att min blogg ska bli lite intessantare tänker jag börja lägga in dagens outfit bilder. För sånt tycker jag är grymt kul att kolla på personligen ;)
Skriver något mera senare, nu är de duschen som gäller!
PUSS!

Dagens outfit som jag nämnde.  Tog myskläder idag för morgonen var grymt jävla kall!
Dagens outfit som jag sa ;)
Kallt morse så idag fick de bli myskläder på!

Kommentarer
Postat av: Looovisa!

oh babe, du blev säkert typ KANON brun idag ju! :D

Hahahaha och man tackar, nu kan jag ju berätta för dig att lovisa tänker följa din blogg. PUSSEN!

2009-05-14 @ 19:42:48
Postat av: MalinWahlgren

Haha Lovisa, ja blev typ inge brun :,/ ;)

ÅH JA GILLARE! följföljfölj :D <33

2009-05-14 @ 19:48:38
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0