Dagens Inköp

Morgondagen ser ut som följande,
Jag åker till  i den tandläkaren kvart i 8 eller ngt i den stilen.
Efter det ska jag åka till banken och klaga eftersom att dom lurat mej på 5000kr, typ lurat ialf.
Sedan ska jag möta upp Marcus och äta glass och kolla på present till min Lillalillasyster :)
Sedan beger jag mig och möter Jennie barndomsvän som följer med mej tillbaka till landet :) Ska bli hur mysigt som helst.

Nyss beställde jag lite saker från hm :) tänkte dela med mig av glädjen! ;)




Älskar nya saker som inköps, hur mysigt äre inte liksom!? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jätte mysigt :) älskar känslan när man kommer hem med någonting man är riktigt nöjd över.

2009-05-20 @ 20:24:27
Postat av: erika

det är jätte mysigt :) älskar känslan när man kommer hem med någonting man är riktigt nöjd över.

2009-05-20 @ 20:25:01
URL: http://erikasofie.blogg.se/
Postat av: erika

sv: ja, precis! Åh, nu vart jag jätte shopping sugen!

2009-05-20 @ 23:45:58
URL: http://erikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0