Dagens!

Idag har jag typ dött! nej men näst intill. eftersom att skade glädje är den end riktiga glädjen så kunde jag ju inte låta bli! Det finns en video på facebook om dagens Eva ialf ;) ni som är intresserade gå in och kolla!! den blir allra bäst i slutet och den är 5 minuter så ägna era tid åt lite gott skratt nu :)
För er som inte vet och är intresserade heter jag Malin Wahlgren och har den här bilden som profilbild


För övrigt mår jag vell bra. Dagen har vart mys. Men morgondagen är öppen för kvälls förslag? :)

Saknar min familjennyköping. men som jag sagt är de inte långt kvar till flytt :)
21dagar kvar till skolavslutning också. KAN det bli bättre?!
Puuuuusssss

Kommentarer
Postat av: Em

Härligt med sommarlov snart!

Trevlig helg!

Kram, Em

2009-05-22 @ 09:54:34
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0