Vilken smälla!

Går dagen var WONDERFUL like everyday with this fantastic class! gonna miss it!!!  anyway. Går dagen/natten spåra
galet! Hejohå! spåraspåra! men så är det faktiskt att vara tonåring och  för dom tiderna där man spårar så har jag faktiskt tiden inne mammsen ;) Jojo, kom hem idag som ett vrak och slängde mig in i en dusch och fräscha upp mig. Efter det åkte jag in till Marcus ett tag, myspys. Jaja, nu sitter jag här me lisenfisen och vi ska bada med jenny och hannah, om jag orkar. Har ju trots allt bara sovit en halvtimme inatt och natten innan somnade jag vid 4 så SÖMNBRIST! Så vi får se vad som händöööör! Pusspåre! lite bilder sisådär.


Alla tillsammans och alla ihop!


5kamp (?) ;) cocosbolls ätning vetdu


Jimmy dårå typ ;)


Matdags? xD


Flickor<3


Vilken start på lovet! Repris om det gick, JATACK!!

Kommentarer
Postat av: hanna

det var riktigt mysigt :) alla nior, eller inte alla, men många borde träffas i sommar och typ dricka och så tillsammans :)

2009-06-17 @ 22:16:24
URL: http://haaniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0