tröttig, förvirrad, bajs

Kan man lita på folk längre? Hur ska man kunna veta vilka som faktiskt är ens äkta vänner? ärs,, skiter i hatten nu alltså. Appro på ingenting så är jag stekt :Omin hud är stekt! kolla liksom

Dock är de brunaste stället så lite fusk är de.... (A)

Fan  va dryg jag är förresten :S pratar bara om att jag solat och blivt stekt and so on.

Jaja, idag har jag och lisa och jenny , julia och danni legat vid julias pool hela dagen! GREAT!!!! Nu e jag hemma, ska packa, upptidigt till tandläkaren sen till pappa älskade ungar och Emma :) Med ska Lisigrisi! it´s gonna be fun! Ska be lisii skicka bilder från idag så lägger jag in dom sen :) Loveya all! not men kunde gjort. Nä inte de heller :S
Saknar min skåning till kusin matildaa också! planer på påhälsning där senare i sommar :) loveli!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej usch vad avundsjuk jag bli Malin!

SLUTA VARA SÅ BRUN.

NEGERRUMPA!!!

2009-07-04 @ 12:24:49
URL: http://lovisaanarhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0