Torskchampinjon

Okej nu är det såhär. Alla jävla idioter som låtsas bry sig om mig, eller bara finns där till och från kan ta och göra något annat vettigt! Från och med nu, ni som läser detta och tar åt er, S T I C K ! Ordagrant! mitt sommarlov ska inte sabbas av någon som inte är äkta och som inte tar mig för den jag är. För jag är faktiskt Malin Wahlgren hur mycket ni än önskar att jag vore någon annan. Here i am! And i don´t care any more!

I took away the pain and i can see clearly now as you are gone!

Live your life! TJOHEJ!

fuck-you.jpg fuck you image by flipy101


Kommentarer
Postat av: Anna Lundström

Hej och Hå! Det var ord och inga visor! Du har skinn på näsan, stå på dig, tyck om dig själv,var snäll mot dig själv! Du ÄR en toppen tjej! En bra förebild.Kram "Mormor"

2009-06-09 @ 20:55:59
Postat av: malindensjälvaste

SV Anna: Tack Anna :) De känns riktigt kul att höra! blir helt glad :) kram

2009-06-09 @ 21:59:50
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0