tjihoooj

Nu har jag och Lisanfisan vart på singö (?) hos petrus och hämtat hans bergsprängare som jag hade på ryggen påvägen hem och nästan dog?! :O sjukt jävla jobbigt! jaja, Nu ska vi hem till lisa och sova och snacka massa strunt :) Men mobilen är ju alltid min trogna vän så vill ni något så smsa :) 0767151511.  Imorgon ska jag lisa och hela gamla nian ut på en ö och grilla tälta festa och ha så sjukt jävla nice! Supdejsnygg säger jag bara! så imorgon kommer det inget inlägg utan det kanske kanske kommer ett på onsdag kväll, det bror ju på. Ska ju in och leka med lillMarcus på onsdag så vi får se. Men imorgon blir det dygna på högnivå så får se hur mitt pshyke är på onsdag ;) Jiajia! Nu bär det av till linders lya! Hejdååå :)

Appro på linders lya! Här har ni na! http://linderlisa.blogg.se


Kommentarer
Postat av: MalinWahlgren

Sv Therese:Klart du vågar! det gör inte så ont :)

2009-06-16 @ 13:19:53
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0