Tisdag

Hejhejhallå! Gårdagen vart helt oslagbar! Jag älskar min klass mestaste och de kommer bli tomt utan fortsatta år utan er! Nu fick jag de sagt ialf :) Grönan va heltunderbar alltså! Fast jag har märkt att hjag blivit riktigt jävla chicken :O men jag åkte allt till slut ialf. Jenny fick till och med upp mig i frittfall tilt :O bölandes dock! kortet blev, He-he, Fiiint! Älskar´t! här kommer få bilder från gårdagen. Fick inte så många. glömde bort kameran helt enkelt :O

Victoria i Kaffekoppen :D



Jenny och Jennie i kafekoppen ;)


Emma och jag i kaffekoppen! :) (herregud, ursäkta bilden på mig)


Kom igen! :O Hur söt är den inte liksom :D Bebisrosa!


Ja och dagen idag då. Jag gick upp vid 12 för att åka med 13.00 bussen till norrtälje. Jennie fyller år på torsdag så jag och Jenny åkte till norrtälje för att handla. Jag hade visserligen redan köpt present men sällskap skadar ju aldrig :)
Jag köpte ett par as söta trosor till mg ialf ;) Sen åke vi hem vid tre eller något. Träffa Ivar och Anders på busstationen :) trevligttrevigt! Nu väntar jag på mat oc Lisa :)
Ha de bra!
Dagens oufit här iallafall :)

Enkelt, mysigt. kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0