Regnlandet?

Jahåå, nu sitter jag här med bästaste Jenny :)  vi ska maybe köpa godis snart. Men eftersom att jag ätit som en jävla flodhäst nu så magen typ ploppar ut är jag inte särskilt sugen för att vara helt uppriktig. Men men de blir som de blir. Jag och Jenny var och hjälpte lisa innan balen :) OH så tjusig hon blev! Jenny satt iofs bara där men jag gjorde lisas hår :) de vart jätte jätte fint! fast på bilden är lockarna lite ur men de är wonderful ialff :)

KOLLA SNYGGINGEN!!

Och idag hade vi typ avslutnings lunch. Väldigt trevlans! såhär såg jag ut

Jag valde att inte platta håret idag bara för att vara lite för ovanlighetens skull ;)


AWIIIIHOO! SOMMARLOV IMORGON!!! LOVEIIIIIIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0