Omhelgen

Nu är jag hemma efter en lång resa! Ska lägga in lite bilder nu, sen ska jag åka och kolla film med ivar, emma och danne. efter det ska jag och emma hem hit och sova för imorgon är de grönalund som gäller! pus att v ska se bio innan,änlar och demoner ;) Ska bli feting naaaaaaaaaaajs! Ursäkta mitt tråkiga sätt att skriva men e sjukerligt trött! pussochpetting!

Jenny, Malin, Jennie med våra vackra vackra skoltröjor!

Malin , Jennie, Jenny

Älskade tok unge!

Miss it alot!!!

Där va det roliga slut. men ni lär ju få bilder från morgondagen i övermorgon. för imorgon kommer jag hem sent och jag lär vara trött ;) men ha de så länge!

Kommentarer
Postat av: jenny

du skulle klippa bort mig på ena bilden -.-

2009-06-07 @ 19:41:33
Postat av: MalinWahlgren

haha BIG jävla deal xD

2009-06-07 @ 23:47:52
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0