känsliga tittare varnas!

Vakna idag vid 2 :O gick och la mig vi 9 och vakna två!? de händer inte! Sen så kom Jenny hem till mig och vi satt och prata lite sen upptäckte vi detta!?

VAD ÄR DE LIKSOM?! Om ngn vet så skriv. Här blir man ju lite nervös liksom. Blind eller vad är det frågan om..

Anyway, nu ska jag snart fixa mig för min favorit är påväg hit ut :) Japp det är Julia jag pratar om :) Har lovat nicke att åka och hälsa på han och hans kompis ikväll också. en snabbis enbart ;) jaja mera info kommer vell. Men vad ska alla göra imorgon? :) MIDSOMMAR! wihoo :)

Kommentarer
Postat av: hanna

=) tycker din blogg är skit gullig och intressant! Ja, vi alla får fixa det i somamr ! <3

2009-06-18 @ 22:37:59
URL: http://haaniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0