Skansen zoo :)





Dagens outfit

haha de håriga är ialf en sengångare :)

Älskade lemuren :)

Timon :D

Asså ja smälter!

EUW

söt, hm. haha kolla grodan :D söt ju

Dendär änden e faktiskt rumpan ;) fult va?

där har vi jenny :)

Skulle jag vara ett djur så skulle jag vara en jordekorre :) de sa ialf jenny, hon sa att jag såg ut som en sån ;) ehah, va säger man om den saken! den kan ju diskuteras som sagt var.

blää

Nemos gäng :)

lilla krokodil :)

Mammsen o pappsen krokodil :)

FETTOO

jennys klapp kompis

Tro det eller ej men ja tog faktiskt på han! grym jag e asså

Här har ni en bild in action på söt timon :)

Man vill bara rida på dom och ta med dom hem till sängen! dom ser så lena ut :)

Kolla fett valkarna XD men söt va han!

Hjärtan hjärtan vad ni betyder!

Tack älskade ungar för en underbar dag! Nästa projekt, grönan :)
Puss! love you guys!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0