Rastlööös ;)

Massa goda nyheter ja inte berättat. För de första, grattis till mig som kommit in på skolan i nyköping :) För det andra så e jag lite sisådär små bränd och för det tredje har jag massa bilder att dela med mig av :) se och njut! :)

Malin och Julia vid Julias pool! Steek :)


Malin och Jenny i Mälby ;)


Sen bar det av till Nyköping med Lisiii :)


Wonderful feelings


Malins bejb ;)


Malins  bästa! Pappa och Moan :)


Dendärmalin


Real fucking love!


Framtidens tid


Kilometer lång brygga, vi gillart!


Jag kommer nog trivas, tror ni inte :) ?


Jag älskar dig moiii!!! Denna underbara  unge ringer mig varje kväll sen jag åkte och säger älska mali, och berättar vad hongjort på dagarna. Man blir ju helt lycklig när man svarar och ngn skriker med en glad röst - Heeej maaliiii ! :)
din dröm, min vardag raring :)


Picnik, här e Mio min Mio :)


Picnik Mooaa :)



Syskonkärlek<3


Cyklist, Javisst!


Killbesök


Mina små älsklingar gungar :)


Asså älska leendet! Älska ungen!


Gulligull


Älska Mioooo :)


Sen åkte jag och Lisi hem och va med massa kompisar. En av dom va marcus, e han inte gullig ;)

 
Avslutar med denna bild. Marcus baka den till mig :) Gulliiiigt va? :D

Nu ska jag klä på mig sen följa med Lisi och Jennöö till Julia och Danni :) tänkte ta med mig glass och kakor så kan vi mysa lite! :D Pusselipussiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0