ohja

Just nu händer så mycke så ja kan inte uppdatera så pass bra för tillfället! ska vara borta i princip en vecka, bor hos julia :) För imorgon börjar jag jobba och då ska jag upp vd 4(?!) a ialf. och mitt morgonhumör.. HM! kan diskuteras! så för att jag ska komma upp needar jag hjälp :)
Igår hade vi överasknings fest för älsklingsjenny!  tack för alla som kom, ni som inte kom,skit ner er ;)
Såhär såg jag och kvällen ut :)










Imorgon ska jag och juliaoch lisa med jenny till norrtälje och ta hål inaveln :) de fick hon av oss i födelsedags present :)
efter de ska jag och jenny på speedway, haha great!

Inte så mycke uppdatering nu i veckan som jag sa, men lev med de! pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har iaf världens underbaraste vänner! helt klart. kärlek till er allaaa!

2009-07-27 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0