momo

Nu sitter jag hos mormor. vi har precis ätit lassange(?) :) När jag kom hit så skjutsade Mormors man mig till farsta strand där jag träffade på barndomsvännen Jennie :) Vi åkte till farsta för hon skulle möta upp någonkompis. Sen träffade vi Filippa och sen kom mormors man igen och hämtade mig. Nu är jag helt slut! blir en tidig kväll för mig ;) Imorgon bitti ska jag mötaupp jennie i farsta centrum och handla upp mitt presentkort och pengar jag fick av mormor :) Dom e snälla dom! sammanlagt har jag fått 600kr bara av att typ komma hit. Galet, Allderles för mycke tycker jag :O Men som sagt, jag är ju så snäll som kommer och hälsar på ;) Nu ska jag hitta på något med Mormor och Akke. Kanske spela sällskaps spel ? ;) haha allvarligt talat, Smsa! dom går typ och lägger sig vid 8. kuljul!
På onsdag nästa vecka ska jag med pappa,Emma,Moa och Mio till kusinerna på muskö :) där blir jag kvar tills senast söndag :) kulkul!
Puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0