mjuuuukis dräkt

Imorse sånringde jag jenny och lisa och sa nu drar vi till stan och köper mjukisdräkt :D de gjorde vi minnsann! fan så vi letade, i flera timmar. men till sist hitta jag min rosa mjukisdräkt ialf :)
storlek 164 på barnavdelningen haha ;) Den e jätte fin :) om min mobil inte skulle vara äckel så skulle ja lägga in bilder :) både från idag och igår när jag oh jenny bakade kladdkaka mitt i natten och drog ut på en liten roadtrip! AS mysigt! massa ljus på en brygga! :) på vägen hem bestämmde jag att nu ska vi åka förbi antons grav och tända ljus :) klockan var två. spökena var igång! först slog grinden igen sen välte jennys moppe på en plan väg (?) jaja, de va vell bara anton som hade tråkigt :) Saknar dig vännen!!
Bilder kommer som sagt senare:)
Pusspårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0