Lördag och bajsäckelmoln

Jag vakna för ett tag sen :) nu är klockan kvart över tolv och ja måste städa mitt jävla rum! de ser förfärligt ut :O
men e går ju ändå inte att sola så man kan ju lika gärna göra nytta, visst? :) Ikväll ska jag och folk grila. Funnnnnnie! Det blir nog jätte skojohoj!
Haha vill i höra gårdagens sötaste eller! Asså herregud. de är en kille på min msn som bor i södertälje. Något random jag hittat på min msn, vet inte ens hur jag fick honom på msn! Anyyway, varje gång han skrivit till mig har det handlat om sex, typ att han tycker one nightstands e bäst och lalala. Sen igår såg han att de stod att jag skulle flytta till nyköping och då skrev an men då kan vi ha sex hela tiden. Jag ba allarligt talat! jag e något random du råkat få på msn, de är töntigt att du ens säger sådär. han ba men ja skoja! jag ba men varje gång du ens yttrar dig handlar de om sex, och så har de alltid vart! han ba men skämt och sido. jag e oskuld..

Haha erkänn att de va typ super gulligt! :D Först sitter han och spelar värsta matcho vad gäller sex sen e han oskuld ;)

Jaja nu ska jag gå och göra lite nytta hade jag tänkt :) Pussopetting!

Hitttade lite bilder jag kan lägga in :)


En fyllebild jag hittade från midsommar ;)


Beautiful girls! Vännäer,vänner,vänner. Glöm aldrig de vi gjort tillsammans..


Vi kallar de bomben


Varma sommardagar vid paradiset



Åka tåg, åka tåg, åka tåg


Slut me pictures! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0