jag e för mycke

Jag har lisom 10 väskor och typ 7par klackskor, vissa har jag bara använt engång typ, asså sommar/vår klackskor,
men endå kunde ja nte hållamig


Jag gillade inte sånhär klack förut. mn har börjat vänja mig nu. Dom e faktiskt ganska snygga :) Har inga skor med kilklack på så de får bli dom första, man måste ju pröva lite nytt :) väskan dck har jag likadan fast vit. Men jag älskar den! allderles lagom storlek :) Sen får de fan vara nog me att köpa saker. Jag måste fan hejda mig :S Jag har inte ens pengar till att handla hea tiden! Men dehär va ekonomi köp :) skorna 200kr och väskan 100kr. de e faktiskt okej tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har också köpt såna skor :P

2009-07-10 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0