galet

Igår när jag sovde hos mormor hade jag sjukt tråkigt och var sjukt rastlös så jag tog en vacker bild ;)

Säg att ni tycker jag är liiiiite söt utan smink ialf ;) ?

Nu ska jag dela med mig av lite sko orgasm ;D


OMG, säg inte emot! 300kr dinsko ;) (Rea.Ordpris 400kr) Tror dock att dm e slut överallt nu. dm har ju funnits ett tag ;)


Sen mina charmerande boots ;) 500kr på intersport. Dock lite mycke för ett par jävla gummistövlar. Men ja fallade in love med dom helt enkelt :)


Söt kofta från gina :) speciell men söt!

De får nog vara bland det sista från mig. Kanske något skoj som hamnar här innan läggdags. Får se (:
Godnatt babes&boys!

Kommentarer
Postat av: Emma

skorna va jävligt faaajn malin :) <3

2009-07-10 @ 09:56:50
URL: http://glamorouz.blogg.se/
Postat av: Anna

Malin! Du helt underbart söööt!Kram, Nyköpings Mormor!

2009-07-10 @ 10:44:53
Postat av: Malin wahlgren

Sv anna: Tack Anna! vad glad ja blir :) kram

2009-07-10 @ 11:41:28
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0