Mjukis

Börjar detta inlägg med en fin bild på en fin ko

Jaja, sorry för min braiga uppdatering. Can´t help it. Tränade igår och sedan pluggade jag så så får de vara. Men ingen självömkan i onödan. Jag gillar de.
går såg ja ut såhär

Oh crap. i looked like a fat cow! live with it malin!

Jag har namnsdag idag. :)
Jaja. idag kollade jag på teater faktiskt. de var utvecklingsstörda som höll i den. ganska så skoj ;) rena cirkusen. Men dom var söta ialf.

Nu ska ja packa, plugga och vänta tills andrews friend åker hem för ja lovade o vänta på ahn på msn så så får de bli!

Sen älskar ja min pappa trots att han e pengarkåt, barnslig, övervakande, trasslar och till och med att han hatar att jag e tonåring. Men pappa, ja älskar dig ialf :)
(jag e för snäll)

Nu som sagt. saker ropar på mig, Mwa!
Juste sen hatar ja bella med. hon är en svikare. hon sviker mig för att sitta hemma och slicka kristus röv. Hejdå Bella. Nejdå. ja älskar till och med henne trots allt. Min lílla pojkturk!

Juste ja kanske ska säga att ja e borta under helgen. Drar till Jullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0