jadu,

Dagen har egentligen vart ganska seg och ja. Vaknade vid 12 och då gick jag ut på stan med huvudkudden kvar på huvudet kändes de som. fikade, gick och fixade mina eyebrows och sedan bar det av hemmåt. Åt middag och efter middagen gick jag och Emma och solade. Hade kunnat bli en trevlig upplevelse om jag inte behövd gått hem med en röd stjärt. Ingenting vart bränt förutom den. Och nu snackar vi inte bränd.. Nu pratar vi BRÄÄÄND!! knall röd liksom!
De bästa på dagen måste vart detta


Gårdagen va ja ute och åkte pulka med pappa och moa och det såg ut såhär

Och dedär är inte jag eller moa utan dedär är min mognapappa till far! ;)

Nu ska jag göra ngt vettigt. ha´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0