:)

Ja vad ska man säga. Jag och Emma har haft en rolig dag och här får ni lite bilder




Ni kan aldrig gissa vad vi gjorde! Ni kanske tror att vi åkte skridskor. Men så var inte fallet. Det fanns nämligen ingen is så vi kämpade oss upp för hela älmstaskolans backe och satte oss och drack varm choklad och kolla på utsikten. Den backen måste vara minst 20m ialf. låångt.. hehe. Myspys va de. Tidigare var vi inne i norrtälje och jag köpte en tröja :)

Och innan det tog jag massa egoklick!





Ah fråga inte vad jag gör men ialf!
Imorgon ska jag baka med jenny och kanske lisa vad vet jag. Sedan åker jag och sover hos jesper och på Söndag ska jag fixa mina tatueringar igen ;) Ont men ska man vara fin så får man lida pin!
Nu ska jag ringa hampe och sedan hoppa i bingen! Pöööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0