...

Ja nu e det såhär att jag är otroligt trött och ett lov sitter inte fel nu på torsdag. Jag har ingen ork till något och tror att jag ska pausa lite med bloggen. ja Bloggar när jag känner för det hädan efter. Jag har liksom ingenting roligt alls att dela med migav och är inte det minsta ambitiös här och det gör även min blogg trist och grå. Ja får be så mycket om ursäkt men läget ser så ut. Ni ska ialf få en kort recension av helgen. Det var film, myspys och skoj. Den va lugn men ja hade trevligt!
igår vart jag utkastad av tåget i flemingsberg också för att jag är totalt pappskalle och hade inte tillräckligt med pengar kontant på mig. Så avkastad vart jag men sedan kom gubben ut som kastat ut mig och började skälla ut mig efter noter (jag som var en duktig flicka och gick av när han bad mig??) Men han ville inte stå för någon våldtäckt så jag fick iallafall åka med sen. Ska jag tycka synd om honom som antagligen inte fått ngt på länge eller ska jag slå mig på käften som inte hade hjärnan med mig? ah ja vet inte alls. Men nu får ni dagens outfit!


Sen ska jag visa er en SNUSKIG parfym!! EUW den luktar seriöstr smuts!!


Dirt liksom. Det fanns även en i samma märke som luktade "mellan lakanen" och massa annat snuuuusk!!

 

Nu ska jag prata vidare med Leeenart i telefonen ;) mwa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0