tvätt dag

Imorse kom moa in vid halv nio kanske och väckte mig och gav mig en puss :) kan man vakna på ett bättre sätt? Sen har jag dammsugit, busat,lekt och sen har jag och Emma tvättat all tvätt i tvätt stugan. När vi hängt de sista ska vi vell ut på stan en sväng. Jag ska köpa svarta jeans legging och dubbel häftad tejp ialf. Senare blir det vell av att välja kläder tills imorgon och lite sånt :)
RÅ spänd inför imorgon. Men de ska bli skönt att börja skolan också :)
Bilder på Moas naglar kommer senare och kanske lite bilder från idag :)
Puss
BTW, ofta jag har gjort allt dedär redan. HALLÅ MALIN! klockan är 11!!??
haha jaja. skönt att ja skaffat mig ett liv ialf ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

SV : haha gullunge :) jag ska göra ett inlägg om dig senare, missa inte det, men det är lite mkt att göra just nu, älskar dig också :) <3

2009-08-23 @ 16:14:52
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0