kunde inte låta bli

Jaha, kunde ja låta bli att blogga, njet!
Mycke i tankarna nu. Flyttkartonger, vadå!? vad händer!
Mamma, vänner, rum.
Ah nej jag vet inte, men de känns otroligt ensamt redan nu. Och jag har inte ens flyttat än.
Det blir nog bra ska du se. De har jag hört förr ialf. Negativa jag.
Nu får jag ge mig!

Imorgon är sista jobbdagen och voice ska man in på också. Sen sover man hos julia oh sen åker man hem och fortsätter packa! (Y)

Igår köpte jag lila chinos, ett stort vitt pösigt linne, ett svart vanligt linne, vitt vanligt linne, nagel filar, nagellack som förstärker naglarna, hår balsam grejs, ansiktsmask, ansikts scrub. Slut!

ska försöka handla ngn lampa och lite små plock till nya rummet också. Ah muntergök på mig med! godnatt, hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

hej tjejen..Börjar du bli nervös eller undrar du vad du gjort:) kram

2009-08-16 @ 06:39:37
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/
Postat av: MalinWahlgren

de är nog lite av varje. Men mest nervös. Vet att de kommer gå bra men de är ju en stor förrändring! kram!

2009-08-16 @ 17:15:07
URL: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0