ha-ha

Sitter här i skolan och ska jobba om väddö. FUN! nej men vi ska hålla i ett föredrag, då tänkte jag, "hmm, väddö kan jag utan och innan, de tar jag".
Intressant va ;) nej men ialf, så kollar jag runt på google och hittar den här bilden

Jag har gjort dom med pilarna :D
Den med händerna e min och Emmas bild, 2007. Minns du? :)
Då var det emma och malin mot rubbet!
Men visst va dom vell fina mina bilder :D
Dom sitter i kyrkan ialf. Vi gjorde det i samband med konfirmationen :)
Najs time!
Jaja, tillbaka till arbetet malin wahlgren! jag sitter nämligen på en svenska lektion.
Vet inte hur iläggen ser ut framöver som jag sagt men jag gör mitt bästa för mina 30 läsare haha :D
puuuuss

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah :P dom där jävla bilderna, i remember :) det va rätt kul de :) <3

2009-08-31 @ 19:40:17
URL: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0