do yo really want to hurt me

Ja, precis. Idag har jag vart med lisa och Emma och Jenny en liten stund :) Även ivor en liten stund med! Men jag har ialf hämtat ut paketet med väskan och skorna idag och det ledde till att jag tog mig i kragen och rensade ut lite skor! såhär såg de ut

Såhär kan jag ju inte ha det?!
Nu har jag ialf rensat ut :) de blev såå mycke bättre! sluta med 15par skor kvar, där i är gummistävlarna inräknade :) fast kom på just nu när jag skrev att jag glömt räkna in mina vinter stövlar :S typ två tre par. anyway! de var ialf två par gympaskor, 9par klackskor och några ballerina och utöver de lite andra. De känns ganska lagom ialf :S

Idag skickade jag med emma en hel kasse hem med trasiga kläder som hon skulle sy till åt mig :) Gullig dendär emma alltså!
Sen var vi ute på promenad för att gå in nya klackskorna. Det e fan pest o pina! nya klackskor = skavsår och blåsor!

Men de va skojohoj!
Såhär bar dagens outfit, mysdag=mysdräkt :) visst?! 
 

Asså älska gummistövlarna!! visst? :D

Senare på kvällen drog alla och jag och lisa satt ensamma i mitt kök och pratade. Älskar våra pratstunder, vi har så likadana åsikter och man lättar verkligen hjärtat! Great! Och hon ska ialf söka till Idol nästa år så ni vet :) tänk på mg då när ni ser henne! ;)
Nu ska jag dra mej tillbaka och mysa i sängen!
Avensjuk? de fåru vara :) Nattinatti gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0